شنا را به تفریحی دلپذیر برای کودکانتان تبدیل کنید

پذیرش از سن ۹ ماهگی الی ۹ سالگی

- استخر سرپوشیده آب گرم ۴ فصل

- مجهز به سیستم مکانیزه گرمکن و تصفیه آب

- سرویس بهداشتی و کابین و دوش

- خشک کن

- مربی و ناجی حرفه ای  با سابقه آموزش نوزاد و کودک

- استفاده از وسایل کمک آموزشی جذاب و هیجان انگیز

- خلاقیت در آموزش و استفاده از شیوه های نوین

- کمک مربی جهت نظافت و تعویض لباس و خشک کردن کودکان


حداکثر ظرفیت کلاس ها ۵ نفر میباشد

شنا در نوزادان موجب افزایش هوشیاری ، تمرکز حواس و پیشرفت در روابط اجتماعی آینده آنها میشود . شنا هم از نظر حسی و هم از نظر فیزیکی تأثیر مثبت بر روح و روان نوزادان میگذارد . نوزادانی که در ماه‌های اولیه زندگی یعنی حدود ۳ تا ۱۰ ماهگی شنا میکنند ، احساس امنیت و آسایش و آرامش بیشتری دارند . بچه‌ها به علت کم بودن جاذبه آب ، آزادی عمل بیشتری بدست می‌آورند . به یاد داشته باشید آموزش شنای کودکان باید تحت نظارت مربی‌های مخصوص صورت بگیرد.

بهتر است آموزش رسمی شنا را تا ۳ سالگی به تاخیر بیاندازید . زیرا کودکان زیر سه سال به لحاظ رشدی ، آمادگی آموزش تنهایی را ندارند . بیشتر بچه‌های ۲ ساله تا مدتی نمی‌توانند به حرف مربی گوش دهند یا آموزش‌های او را دنبال کنند و فرا بگیرند . در صورتی که موارد ذکر شده مهارت‌هایی ضروری هستند که نه تنها لازمهٔ یادگیری شنا بلکه لازمهٔ ایمنی کودک در آب هستند.

در ابتدا کودک خود را با زور و اجبار داخل آب نکنید ، بلکه به او فرصت دهید با آب آشنایی بیشتری پیدا کند . بسیاری از بچه‌ها قبل از آنکه بتوانند راه بروند قادر به شنا کردن هستند . شنا باعث تقویت ماهیچه‌ها و افزایش حجم ریه میشود . به علاوه الگوی خواب شبانه کودکانی که شنا میکنند ، بسیار منظم میشود . اولین چیزی که بعد از مدتی شنا می‌توانید در کودک خود مشاهده کنید ، اعتماد به نفس و احساس استقلالی است که در او رشد یافته‌است .

برای اینکه هنگام تدریس شنا موقعیت خوبی داشته باشید ، ضروری است به مراحل سنی توجه داشته باشیم . مربی باید تلاش نماید در صورت امکان کلاس را به وضع ایده آل در آورد . برای رسیدن به این اهداف باید به تعداد شاگردان کلاس شنا توجه کرد . بر طبق اصول ایمنی نباید تعداد افراد کلاس از ۱۰ نفر بیشتر باشد . با در نظر گرفتن این ویژگی است که مربی می‌تواند با یکایک شاگردان کار و تمرین نماید و اشتباهات فردی را اصلاح و ترمیم نماید.

قبل از آموزش انواع چهار گانه شنا (کرال سینه، کرال پشت، قورباغه، پروانه) مقدماتی به شرح زیر نیاز است :

- غوطه وری

- پرش در آب

- تنفس

- سر خوردن